نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس به دنبال کدامیک از ستاره های پی اس جی است؟

یوونتوس به دنبال کدامیک از ستاره های پی اس جی است؟

 

ماریو میه‌له از سرشناس‌ترین ایجنت‌های ایتالیایی فیفا و از استعدادیاب‌های فوتبال در قاره آمریکای‌جنوبی در گفتگو با وب‌سایت Il Sussidiario، با اشاره به سفر اخیر آندره‌ا آنیلی و جان الکان به فرانسه و مذاکره محرمانه با ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاریسن‌ژرمن، این دیدار را برای سنجش امکان جذب کیلین ام‌باپه مهاجم 19 ساله این در تابستان 2019 عنوان کرد و در تحلیل آن گفت:

 

شخصاً هیچ دورنمایی برای حضور ام‌باپه در یوونتوس متصور نیستم. انجام این انتقال بسیار دشوار است و برای یووه هزینه‌ هنگفت و سرسام‌آوری را خواهد تراشید.
یووه برای بیانکونری کردن ام‌باپه باید یک هزینه باور نکردنی را پرداخت کند؛ حتی فراتر از کاری که تابستان گذشته برای حضور کریستیانو رونالدو در تورین انجام داد.
استراتژی فروش پائولو دیبالا و تأمین بخش قابل توجهی از هزینه انتقال این بازیکن آرژانتینی برای جذب ام‌باپه نیز بنا به دلایلی بعید است به همین راحتی‌ها وارد فاز عملی شود.
تکرار می‌کنم به نظر من رسیدن یووه و ام‌باپه به یکدیگر بسیار و بسیار دشوار است.

 

گفتنی است ماریو میه‌له به دلیل نفوذ گسترده و لابی‌های فراوانش، جزو آن دسته از ایجنت‌هایی است که آشکارا از مذاکرات محرمانه بسیاری از باشگاه‌های ایتالیایی مطلع است. افشای مذاکرات مودریچ با اینترمیلان، میلان با ابراهیموویچ و ناپولی با پیاتک شماری از معروف‌ترین اطلاع‌رسانی‌هایی است که توسط او در رسانه‎‌های ورزشی ایتالیا خبرساز شده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: